Google+
125 358 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig
A

Vita-Pharm Magánklinika

1148 Budapest, XIV. kerület, Vezér utca 156. (Nagyzugló)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Megközelíthetőség

Egressy út - Vezér utca sarok Megközelítés: 77-es, 82-es trolibusz

Parkoló

Díjmentes utcai parkolási lehetőség

Nyitvatartás

8-20 óra

Vélemények

114 értékelés

„.”

„.”

,

„Páromnak foglaltam időpontot jogosítvány újítás vizsgálatra és ezt anno a foglaláskor kommentben is írtam sőt időpont előtti nap még a rendelőt is felhívtam akkor is mondták hogy persze várnak. Aztán odamentünk és az asszisztens mondta jöjjünk vissza máskor reggel vagy es...”

Végig olvasom
,

„Rögtön sorra kerültem, várakozás nélkül.”

„Még a kezelési díj átvételekor sem néztek rám, teljesen személytelenül, érdektelenül kezeltek, mint beteget.”

,

„Vadidegenként először bementem az utcáról, a kutya sem kérdezte, kit vagy mit keresek, hol jelentkezzek be stb. A váróhelyiségben rettenetes zene szólt, hangosan.”

,

„A foglalt időpontban megjelentem, amikor is közölték, hogy a vizsgálatot amire jelentkeztem nem végzik a helyszínen... a recepciós hölgy a bejelentkezésemet se látta és elég lekezelő volt a stílusa.”

,

„Tiszta, modern, kellemes hangulatú. Azonnal visszahívtak a bejelentkezésem után nem sokkal és módosítottunk időpontot a vizsgálatok miatt, március 20-án voltam ott.”

,

„A recepción Szabó Bernadett segítőkész volt. Vizelettenyésztést kértem.”

,

„Hiányzott a magánrendelőkben megszokott, szivélyes fogadtatás és eligazitás.”

,

„A recepciós megállàs nélkül telefont, így elég nehéz volt a bejelentkezès is, mert több fele nem igen tudott figyelni. ”

,

„A segítőkészség, a kedvesség, a szaktudás együtt.”

,

„Minden rendben volt.”

,

„20 perc várakozás, a leegyeztetett/foglalt időponthoz képest.”

,

„kedves orvosok.”

„a recepción dolgozók lassúak, és sztk-s nemtörődömséggel dolgoznak”

,

„Udvarias, kiszolgálás! ”

,

„Ugyanerre az időpontra telefonos bejelentkezésre a rendelő még két beteget előjegyzett. Ezek után nem vártam meg amíg sorrakerülök. Feltettem magamban a kérdést "Minek az előjegyzési rendszer?"”

,

„Közvetlen, fesztelen hangulat és légkör, ami rögtön szimpatikussá tette a rendelőt és a vizsgálatot is.”

,

„Figyelembe veték kérésem, hogy sietnem kell haza kéthetes kisfiamhoz.”

,

„Légkondicionált váró,működő aqua berendezés,a vízivásra a recepciós külön felhívta a várakozók figyelmét.”

„nem volt”

,

„Nagyon kedvesek voltak.”

„Nem volt.”

,

„Amikor végre kiléphettem az ajtón”

„Bár előre lefoglaltam az időpontot, és korábban is érkeztem, az én időpontomban behívtak előttem egy másik pácienst aki nem is ehhez az orvoshoz jelentkezett be eredetileg, csak éppen "ismerős" volt. Még az sem érdekelt senkit, hogy lázasan remegve ültem a váróban.....”

Végig olvasom
,

„Teljesen rendben volt.”

„Nem volt ilyen.”

,

„Legalább szóltak a megérkezésem után 5 perccel, hogy nincs az orvos és nem is lesz, nem érdemes rá várni.”

„Miután előre bejelentkeztem, és pontosan odaérkeztem, közölték velem hogy az orvos külföldön van. Erről persze nem küldtek értesítést, még egy SMS-t sem.”

,

„Nem kaptam meg a kenet eredményét csak külön kérésre később. A páromat beterelték utánam a vizsgálat közben, így ő utána az üres váró helyett a vizsgálóasztalon ült, amíg engem vizsgáltak.”

,

„Könnyen megtalálható és szép volt a rendelő.”

„-”

,

„A doktor úr tudása, hozzáállása, segítsége.”

„A recepción uralkodó káosz.”

,

„Dr. Szuper , segítőkész, jól képzett, abszolút empátiás, türelmes-csak ajánlani tudom -mert gastroenterológus és allergológus is-”

„Ez a foglalj orvos.t .hu -nem sikerült--mert ezen a rendszeren kértem időpontotn a rendelőbe-17.30 ra -de már tele volt írva beteggekkel a dr úr-mégis fogadtak mert hivott az assz nő-nem hangolódik a klinika időpontja a foglalj orvost .hu --val-egyeztetni kéne!!”

,

„A megbeszélt időben be is hívtak minket, nem kellett várni.”

„Nem volt.”

,

„A Doktornő barátságos, közvetlensége”

„A recepció előtti padló és szőnyeg meglehetősen piszkos volt”

,

„Kedvesség.”

„Kicsit drága.”

,

„Pontosság”

„----”

,

„Pontosság, kedvesség, rugalmasság”

„Kevés parkolóhely :-(”

,

„Az,hogy gyors volt a vizsgálat és nem kellett várakoznom.”

,

„a doktor úr profi módon bánt velem, látszott, hogy érti a dolgát, bár sokat nem beszélt hozzám, be sem mutatkozott. ”

„a pontos érkezés adott volt, de ennek ellenére több, mint 20 percet kellett várnom, mert az előttem lévő beteg, az orvos késése miatt, később jutott be.A recepciós alig válaszolt, amikor kérdeztem a késés okát, azután eltűnt.Az Sztk-ban hasonlóan bánnak a betegekkel, eddig e...”

Végig olvasom
,

„aránytalanul magas vizitdíj”

,

„nem volt”

„az orvos nem rendelt a foglalt időpontban!”

,

„Nem volt varakozasi ido!”

„Nem volt.”

,

„közvetlen, barátságos, nyugodt környezet”

,

„Szép,modern,kultúrált rendelő fogadott.”

„Nem volt!”

,

„3 hölgy állt a recepciós pultnál, amikor fizetnem kellett, valamilyen koncertre foglaltak maguknak jegyet, ez mind hármukat lekötötte, és ez volt a jobbik eset, mert befelé menet 5 percig senkivel nem sikerült összefutnom a nagyjából 15-20m2 előtérben, ahol a recepció is találhat...”

Végig olvasom
,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig