Google+
142 934 Sikeres foglalás!

Kényelmes időpontfoglalás magánorvosokhoz!

Kérdésed van? Segítünk: +36 1 700-1491
Ügyfélszolgálat: 8-20 óráig

DERMIS Bőrgyógyászati-Allergológiai Centrum

Orvosaink szakterületenként

Információk a rendelőről

Dr. Jurcsik Ágnes magánrendelése, melynek keretében bármilyen bőrgyógyászati, allergológiai probléma fennállása esetén képesek segítséget nyújtani!

Tovább olvasom >
A

DERMIS Bőrgyógyászati-Allergológiai Centrum

1088 Budapest, VIII. kerület, József krt. 17. 1/4. (24-es kapucsengő) (Józsefváros)
Időpontfoglalás az orvosokhoz
Csak őket mutasd:
Foglaláshoz kattintson
az időpontra

Részletes adatok

Bemutatkozás

Dr. Jurcsik Ágnes magánrendelése, melynek keretében bármilyen bőrgyógyászati, allergológiai probléma fennállása esetén képesek segítséget nyújtani!

Nyitvatartás

hétfő: 14.00-19.00
szerda: 8.00-14.00
szombat: 8.00-12.00

Vélemények

159 értékelés

„A doktornő nagyon kedves, mindent elmagyarázott, minden kérdésemre türelmesen válaszolt.”

,

„Nagyon kedves türelmes a doktornő, minden kérdésemre válaszolt.”

,

„Kényelmes, barátságos.”

„-”

,

„Nekem a szakértelem, a kedves, megnyugtató, páciensközeli hozzállás fontosabb, mint a csilivili rendelő.”

„Nincs.”

,

„.”

„.”

,

„tisztaság”

,

„Befele még magázott a "recepciós", kifele már tegezett.”

,

„Fotelek kényelmesek voltak.”

,

„kellemes zene helyett egy rádiócsatorna szöveges, zenés adása szól. Zavaró!”

,

„Szép, kényelmes váró.”

,

„Nem volt tömeg, kényelmesen elfért mindenki.”

„A rendelő várójában szóló zene rettentően kellemetlen volt. Kifejezetten nem egy megnyugtató közeg hangulatát keltette, amit az ember egy magánrendelőtől várna.”

,

„A lépcsőházban nem igazán van kitáblázva merre található a rendelő. Az első emeletet könnyű volt megtalálni, de felérve nem tudtam merre indulja, a rendelő ajtaján nincs kint a 4-es szám sem, hogy lehessen tudni hogy az a rendelő, sem egy cégnév nincs kint. ”

„Nagyon-nagyon meleg volt a váróban. A kint közel 35fokos hőséget bent is éreztük, odaolvadtam a bőr fotelbe, még egy ventilátor sem volt bekapcsolva.”

,

„Kedves, tapasztalt doktornő. Csak ajánlani tudom.”

,

„Teljesen rendben volt minden.”

,

„A doktornő alaposan kikérdezett az egészségi állapotomról, szedett gyógyszerekről”

„A megállapított betegségem, amiről nem az orvos tehet.”

,

„Az asszisztens udvariassága.”

,

„halk zene a várakozás alatt időpont pontos betartása”

,

„A doktornő nagyon kedves és megnyugtató.”

,

„Megoldotta a problémát az orvos”

„sajnos 20 perc késéssel hívtak be az időpontfoglalás ellenére ”

,

„A bánásmód. A megértő, megnyugtató elfogadás és a szakértelem. A végtelen egyszerűséggel képviselt professzionalitás. Ja, és a humorérzék!”

,

„Az orvos empatikus, kedves, minden kérdésemre érthető,és kimerítő választ kaptam, problémám megoldásához pedig több lépcsős segítséget. Köszönöm!”

,

„Könnyen megközelíthető és nagyon tiszta, szép és jó hangulatú a rendelő. Kellemes volt ott lenni.”

,

„Hajszálpontosan sorra kerültem, nem kellett várakozni.”

,

„Hangulatos váró. Semmi "rendelőséges". :)”

,

„Tisztaság”

,

„A várakozás perceit ülőgarnitúra és újságok könnyítik.”

„-”

,

„Nagyon kedves közvetlen volt a Doktornő.Minden kérdésemre választ kaptam.A jövőben is keresni fogom”

,

„Csendes környezet, könnyű megközelíthetőség.”

,

„A rendelő jól megközelíthető, a váró tágas, a rendelő tiszta. A rendelőben nem volt recepciós, így értékelni nem tudom”

„Nem volt.”

,

„Pontosan fogadták, az asszisztens barátságos és közvetlen volt.”

,

„ponoság”

„nincs”

,

„Jól megközelíthető, első emeleti, de van lift a házban.”

„Nem volt.”

,

„igényes rendelő, kellemes hangulat”

,

„Tiszta, kellemes hangulatú, nem nyomasztó hely”

„nem volt”

,

„időpont előtt értünk oda, épp nem volt senki, rögtön bemehettünk. 15 perc alatt kész is voltunk”

,

„A foglalt időpontban behívtak, nem volt hosszú várakozás.”

„Nem volt ilyen.”

,

„A doktornő nagyon kedves és segítőkész volt, előző este foglaltam időpontot másnap délre”

„Nem volt személyzet, pont beteg volt az asszisztens, így a doktornőnek kellett kiszaladni ajtót nyitni, amikor megérkezett az utánam következő beteg”

,

„A recepciót üdvözölte az ajtóban”

„Nincs”

,

„nincs”

,

„Nem volt.”

,

„Kedves, nagyon jó szaktudással rendelkező orvos.”

,

„A doktornő kedves, és nagyon alapos.”

,

Értékelések

,
,
,
További értékelések
Értékelem, véleményt írok
Segíthetünk?
Ügyfélszolgálat: 8–20 óráig